ZWROTY
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży (dokonać zwrotu). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być starannie zapakowany, tak, aby dotarł w stanie niezmienionym, nie uległ zniszczeniu lub zawilgoceniu podczas transportu.
W celu dokonania zwrotu należy:
1. Wysłać oświadczenie o chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży (dokonania zwrotu) na adres mailowy: zamowienia@lafarfalla.pl
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Wzór oświadczenia do ściągnięcia jest dostępny w formacie .pdf
2. Odesłać zakupione produkty na adres:
La Farfalla Anna Dobrzańska
ul. Mazowiecka 1b lokal 204 (biurowiec Vefi, 2 piętro)
96-100 Skierniewice
tel. dla kuriera: 512250752
Do zwrotu prosimy załączyć oświadczenie .pdf
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty wysłania zwracanego Produktu do Sprzedawcy.
Szczegóły dokonania zwrotu zostały przedstawione w §10 regulaminu sklepu dostępnego pod adresem: https://lafarfalla.pl/regulamin/