Scroll Top

DOSTAWA i zwroty

DOSTAWA

Przesyłka jest wysyłana w trakcie 1-3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Następnie firma kurierska dostarcza przesyłkę na terenie Polski w trakcie 2-4 dni.

Przesyłka jest realizowana przez firmę UPS Polska lub firmę InPost.

Koszt wysyłki na terenie Polski: Paczkomat InPost– 16 zł; Kurier DPD – 21zl, DPD Pickup -19zł. 

Koszty wysyłki poza granicę Polski wyceniany jest w zależności od kraju do którego wysyłana jest paczka:  13-33 EUR. 

Koszty przesyłki widoczne są na końcowym etapie realizacji zamówienia.

ZWROTY

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży (dokonać zwrotu).

W celu dokonania zwrotu należy:

1. Wysłać oświadczenie o chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży (dokonania zwrotu) na adres mailowy:

kontakt@lafarfalla.pl

lub pocztowy:

La Farfalla Anna Dobrzańska Warszawa, 01-237, ul. Ordona 12F/49

Wzór oświadczenia do ściągnięcia jest dostępny w formacie .pdf oraz w formacie .docx.

2. Wysłać zakupione produkty za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty wysłania zwracanego Produktu do Sprzedawcy.

Szczegóły dokonania zwrotu zostały przedstawione w §10 regulaminu sklepu dostępnego pod adresem: https://lafarfalla.pl/regulamin/