DOSTAWA
Przesyłka jest wysyłana w trakcie 1-3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.
Następnie firma kurierska dostarcza przesyłkę na terenie Polski w trakcie 2-4 dni.
Przesyłka jest realizowana przez firmę UPS Polska lub firmę InPost.
Koszt wysyłki na terenie Polski: Paczkomat InPost– 16 zł; Kurier DPD – 21zl, DPD Pickup -19zł.
Koszty wysyłki poza granicę Polski wyceniany jest w zależności od kraju do którego wysyłana jest paczka: 13-33 EUR.
Koszty przesyłki widoczne są na końcowym etapie realizacji zamówienia.
ZWROTY
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży (dokonać zwrotu).
W celu dokonania zwrotu należy:
1. Wysłać oświadczenie o chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży (dokonania zwrotu) na adres mailowy:
kontakt@lafarfalla.pl
lub pocztowy:
La Farfalla Anna Dobrzańska Warszawa, 01-237, ul. Ordona 12F/49
Wzór oświadczenia do ściągnięcia jest dostępny w formacie .pdf oraz w formacie .docx.
2. Wysłać zakupione produkty za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty wysłania zwracanego Produktu do Sprzedawcy.
Szczegóły dokonania zwrotu zostały przedstawione w §10 regulaminu sklepu dostępnego pod adresem: https://lafarfalla.pl/regulamin/